Thursday, July 14, 2011

Friends means...?




Saja bagi gempak tajuk entri..
Bukan mau anyam ketupat..
hanya ingin 'bicara' sedikit tentang sahabat..
(ala-ala sinetron gitu..)

Bukan bermakna aku tak ada kawan..
Cuma semua adalah BEST pada aku..
sama jak semua..

Aku tak fokus pada someone..
for being my bestfriend..
sebab, tak semestinya orang tu anggap kita bestfriend dia kan?
(pandangan negatif lagi tu..Abaikan)

Lagipun..Kalau kawan yang betul-betul rapat pada kita..
Apabila dia melukakan hati..(kawan luar biasa)..
Sometimes, lagi menyakitkan dari kawan-kawan yang lain..

Apa-apa pun,..selama aku hidup ni..
Aku banyak belajar dari kawan-kawan..
Aku kenal ramai orang, ada yang BEST..
Ada yang lagi BEST..(isi tersirat)

Tapi walau macam mana pun..
Aku tak pernah lupakan kawan-kawan aku..
Walau mereka BEST ataupun yang PALING BEST..
Kawan..Selamanya akan jadi kawan..

Buat semua kawan-kawan..
Yang kenal aku..
Yang anggap aku Sahabat..Kawan..Bestfriend..
Thanks for being my friends..
Persahabatan akan terus kekal sampai bila-bila..

Zill: Alangkah indahnya jika bersahabat hingga ke Syurga

2 530 Pendapat:

Ms. Z said...

wah...entry ni utk aq rpnya...tq tq tq (perasan ckit)

ZieL said...

ya la..utk smua sbnrnya

 
;