Tuesday, October 19, 2010
Hari ini, terasa amat penat sekali..Ntah kenapa, mungkin terlalu banyak aktiviti yang perlu dilakukan dan tenaga pula agak terhad. Nasib baik tadi aku sempat lagi untuk lunch, walaupun jam sudah menunjukkan ke angka 2.00 petang. Sedangkan pada waktu itu, kuliah En. Abd. Ghani hampir bermula..Aku pun bergegas ke dewan kuliah namun belum ada lagi kemunculannya, aku pun meneruskan aktviti blogging aku ni..Then, bila dia masuk, dia cuma beri nasihat dan bercerita tentang assignment dan pengalaman dia. Di sekeliling, ku lihat,ramai yang membuat aktiviti mereka sendiri..Ada yang berFB, ada yang tidur dan tidak kurang juga yang keluar ke tandas.

Hmm..ntah la,mungkin memang kuliah ni membosankan. Bagi aku, aku cuma menunggu masa untuk tamat dan kembali ke rumah untuk merehatkan diri..huhu..exam sebenarnya tak lama lagi, namun sama seperti yang lain.."tak boleh belajar awal-awal..nanti lupa.."

Huhu..aku pun tak pasti apa sebenarnya yang aku merepek ni, sekadar mengisi masa terluang. Cukuplah dulu buat sementara,aku ingin kembali ke dunia En.Abd. Ghani..

0 530 Pendapat:

 
;