Friday, October 08, 2010
Assalammualaikum..

Agaka lama terbiar blog ini tanpa satu entri pun..seingat aku hampir sebulan..dan mungkin telah pun sebulan..bukan tidak mahu menambah entri..tapi masa 24 jam yang ada pada aku, sejak sebulan lepas ibarat cuma cukup-cukup untuk melakukan perkara lain yang lebih penting sebelum itu..

Termasuklah Assignment, makan minum, kawad dan latihan A n D selain daripada beberapa program lain..Sehingga aku terlupa sekejap tentang blog ini..Namun, kini selepas semuanya berakhir, aku akan meneruskan aktiviti blogging aku ini..

Bukan apa, sejak baik dari bercuti hari raya hari tu, jadual aku terlalu penuh..manakala laptop pula tiada pada aku..so, aktiviti blogging ini, terpaksa di tangguhkan sementara waktu..selepas ini pula, ada beberapa aktiviti dan program lagi yang bakal ku sertai..so, nampaknya blog juga akan terhenti sekejap..namun akan diteruskan semula selepas semuanya tamat..

Cukuplah dulu entri kali ini, akan ku sambung semula pada waktu yang lain..Salam

Ziel: Utamakan yang lebih Penting dari yang penting!

0 530 Pendapat:

 
;