Friday, March 19, 2010

Kump.2/Siri 3 2006


Hari ini, genaplah 4 tahun kenangan aku di PLKN..pada tarikh yang sama tahun 2006 aku memulakan perjalanan ke Kem Bagai Budi Resort, Sandakan apabila aku terpilih sebagai pelatih di kem tersebut kumpulan kedua. Maka pada tarikh ini jugalah aku berkenalan dengan kawan-kawan yang sama-sama terpilih menjadi pelatih di kem ini..

Banyak kenangan yang tak mungkin aku lupakan sampai bila-bila..pengalaman yang sekali seumur hidup, yang tak semua orang terpilih untuk merasainya..aku rasa cukup bertuah terpilih walaupun pada mulanya agak takut dan sedih..
Navigasi siang: Dinamik
Jurulatih: Cikgu Rusdi (Cikgu Misai)

Dinamik/ Delta
..itulah nama kumpulan/kompeni aku ditempatkan..Dalam kem ni la aku mula kenal erti persahabatan sebenar..semua aktiviti kami lakukan bersama..pahit manis ditempuhi bersama..makan bersama-sama, kena denda pun sama-sama..seorang melakukan kesalahan, semua akan didenda..tiada makna 'siapa salah, tanggung sendiri' bagi kami..


Modul Kenegaraan: KELISA
Jurulatih: Sifu Alan



Modul Pembinaan Karekter: PK6
Jurulatih: Cikgu Misa & Cikgu Iman


Namun, kerana ingin menyambung pelajaran..aku terpaksa menamatkan latihan dan keluar lebih awal..walaupun begitu, banyak juga kenangan manis yang dapat aku kumpulkan..

Selepas PT pagi

apa-apa pun..selamat hari ulangtahun buat sahabat-sahabat PLKN kem Bagai Budi Resort, Sandakan..Siri 3 kumpulan 2 2006..Dinamik/Rimba Bara/Iltizam/Tempuh Waja

ZM: Buat Meei Ting, Grace, Ayu, Biviana, and all my friends..i'll never forget all of you..

3 530 Pendapat:

monica said...

saya rindu PLKN..T_________t

Sofiansyah Rasit said...

aku rindu saat ini......... skrang kita semua sudah berpisah...... tidak tahu khabar dan berita......ku harap kwan2 ku di PLKN kem Bagai BUDI chat2 selalu n mencapai kejayaan... ku harap suatu hari nanti kita semua akn berjumpa berkongsi suka dan duka......... hmhhmhmm....... I will miss you all....
from lider ILTIZAM........

ZieL said...

monica: PLKN 4ever..

pyan: yup..dlu best bkn sb PLKN..tapi sb prinsip 'one 4 all,all 4 one'

 
;