Friday, October 23, 2009

Pak cik dan Oven

Seorang pakcik yang agak tua..berumur lebih kurang 60 tahun pergi ke sebuah bandar besar..sambil menungu cucu yang berjanji akan bertemu dengannya..dia pun berjalan-jalan..
Kemudian dia terjumpa sebuah lif..dia berkata "wah..besarnya oven ni!"

Tidak lama kemudian, seorang lelaki berkulit putih masuk ke dalam lif tersebut, pakcik itu sempat berkata "eh,encik jangan masuk kat dalam tu..panas sangat tu!" tetapi lelaki itu telah pun menutup pintu lif..

Beberapa minit kemudian, keluar pula seorang lelaki berkulit hitam dari lif tersebut, pakcik itu dengan selamba berkata "tadi aku dah cakap, kan dah hangus!"

ZM: Tak suka Lif kat Kolej Lama..Lembab!

0 530 Pendapat:

 
;