Tuesday, October 06, 2009

New Life 2

Assalammualaikum..Semoga hari ini lebih baik dari kelmarin..

Hari ni..untuk menambah entri..aku nak berkongsi cerita pasal ada sorang lagi family aku yang baru bersalin..Kira dapat baby baru la..




Aku pun kira dapat adik baru gak la..Dalam pukul 10 mak dia dah kena masuk dewan bedah..kami kat luar tunggu dengan suspen la..sempat lagi aku berborak dengan seorang auntie (sebab dia cina)..anak dia kena operate kat tekak..dia pun risau..

pukul 11.15 macam tu la..makcik aku bawa keluar untuk di azankan..lepas tu baru tau dapat baby boy..Tak sangka lak pakcik aku yang cool tu boleh menitiskan air mata..huhu..
Gembira punya pasal la kot..
Dia ni lahir melalui operation..ye r doktor cakap mak dia ada problem..tak apa la..

Bertarikh 05.10.2009..setakat ni lum ada nama lagi..ni la kitorang tengah cari nama dia ni..

aku rasa elok letak Mohd. Qayyim Rusyaidi..maknanya ketua yang bijak dan terpuji..(jangan korang ambik lak)..

Tapi tak tau lagi camne..skg ni dia masih kat hospital..Mak dia belum pulih lagi..baru hari kedua..

Mungkin esok diorang dah boleh balik rumah..nanti aku upload lagi gambar dia banyak-banyak..aku buat follow up tentang nama dia yang dah confirm dipilih..

Cukup dulu la..aku nak cerita pasal benda lain pulak..

ZM: Dah lama tak ada baby kat umah..kena jadi baby sitter la ni..

0 530 Pendapat:

 
;