Friday, October 09, 2009

Hari Raya Vs Reunion

Assalammualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh! (Versi Haji3x Mustapha-Drama Qalesya)

Hari ni 21 syawal..walaupun agak TERlambat untuk menambah entri tentang ini (mungkin agak lapuk) tapi bagi aku tak salah sebab entri ni aku sebenarnya special..hehe..

ok la..dipendekkan cerita..Raya ketiga hari tu aku dan mereka (kawan-kawan aku la..) beramai-ramai pergi la beraya ke rumah kawan-kawan yang balik beraya..maklum la kan,masing-masing ada komitmen..jadi,bukan senang nak berjumpa..

Berbalik kepada cerita, semuanya tak dirancang..cuma plan awal sehari sebelum bertolak..tak sangka pula semuanya bersetuju..maka..perjalanan pun dimulakan..



Rumah pertama yang diserbu..rumah aku la..nasib baik aku agak bersedia time tu..ingatkan sedikit..tau-tau..ramai rupanya..Ada yang aku rasa lama tak jumpa..Maklum la kan..universiti lain-lain..susah nak jumpa..


Route Perjalanan Kami: Zila-Ria-Aziz-Gha-Zan-Sur-Cikgu Darmawati-Ayub..



Walaupun penat (sampai malam)..tapi memang best..sebabnya..walaupun lama tak jumpa, tapi nampaknya tiada sesiapa yang sombong ataupun berubah..aku tak tau la pulak pandangan diorang..tapi bagi aku memang happy sangat time tu..ya la kan..kawan-kawan ni aku start kenal dari Form 1 lagi..bayangkan sekarang kitorang dah 21..lama la kiranya..walaupun mungkin tak jumpa..tapi persahabatan tu tetap erat sampai bila-bila..(I Hope so)



Cukup dulu la..apa yang berlaku time beraya tu..tak perlulah aku ceritakan..biarlah kami je yang tau..

To:
Ria: Thanks sebab menghangatkan suasana..Kekalkan Mulut Murai ko tu..Tidaklah Sunyi..Happy je..

Sur: Cepat-cepat la selesaikan 'Abang' ko tu..Tak payah pening-pening..

Zu: Jangan terlalu Syak wasangka ngan aku..huhu..

Sab: Semoga Berkekalan ke anak Cucu..hehe..

Aziz:Long time no see..Banyak Perubahan..Tapi perangai..tetap Aziz yang dulu..

Zan: Ko la yang paling Lama aku tak Jumpa..tak berubah pun..

Sabri:Dah tau rumah aku kan? Raya tahun depan jemputlah datang ..

Ayub: Sebelum Masuk meminang 'Dia'..Amik Lesen Kereta 1st ya..

ZM:To AZIZ yang nak pictures ni..download la kat sini..yang kat atas tu ada copyright..

0 530 Pendapat:

 
;