Monday, February 23, 2009

New Series

Assalammualaikum..

Lama rasanya tidak menambah entri dalam blog ini..bukan sengaja dibiarkan..namun keadaan tidak begitu mengizinkan..terlalu banyak perkara yang perlu diutamakan..InsyaAllah,selepas ini aku akan kembali aktif dengan blog..

Hmm..sudah sebulan aku berada di kampung halaman..namun rasanya seperti baru sehari..tak cukup lagi aku menikmati keindahan panorama ciptaan tuhan di bumi yang fana' ini..

Beberapa hari lagi,aku akan terbang semula ke Kuala Lumpur untuk meneruskan misi yang masih belum selesai..

dan selepas itu barulah aku meneruskan misi yang lain..

Terlalu banyak yang ingin aku capai dalam hidup ni..cuma masa je yang aku tak pasti bila..
tapi aku yakin..aku akan dapat capai semua impian aku..Bak kata pepatah,'Man Jadda Wa Jada'..

Sebenarnya..terlalu banyak benda menarik yang ingin aku ceritakan..tapi nanti dulu la..
sekarang ni cuma 'intro' for new series blog ni..

rasanya sampai disini buat masa ini..banyak sangat taip pun takde orang baca..
Lagipun,malam sudah semakin larut..Mengantuk pula rasanya..

Wassalam...

ZM:Zzzz........

0 530 Pendapat:

 
;