Saturday, November 15, 2008

Autograf

Nak cakap pasal autograf..hari tu aku jalan-jalan kat Times Square..

Bukan nak shopping pun,just tunggu kawan yang dah janji nak datang awal..tapi lewat 30 minit..

sambil-sambil tunggu tu,aku jalan-jalan di sekitarnya..time jalan-jalan tu aku nampak ada satu kawasan yang ada ramai orang..ada konsert kot..

Aku pergi la meninjau-ninjau tempat tu..rupanya ada satu pameran dan ada konsert kecil-kecilan..then,aku tengok ramai orang berkumpul..tau-tau,orang tengah beratur nak dapatkan autograf artis tu..

Aku tak kenal la siapa artis tu sebab aku tak minat sangat artis-artis ni..cuma seorang dua je..itu pun sebab biasa tengok dia kat TV..

Aku hairan la,kenapa orang berebut-rebut nak dapatkan autograf artis yang diorang minat..

kalau ambil gambar tu,boleh tahan lagi..tapi autograf pun nak..apa kes??

Pada pendapat aku,maybe bagus juga kalau dirang tu,pakar motivasi ke,cendikiawan ke,and apa-apa lagi lah..mungkin diorang boleh cakap yang autograf yang diorang ambil tu boleh jadikan diorang bersemangat dan berjaya dalam kehidupan..

tapi..artis??
diorang pun manusia biasa macam kita..jadi terkenal sebab menyanyi,berlakon..banyak dapat publisiti..Sorry la,aku bukan nak blame golongan artis ni,cuma ini pendapat aku..

sebagai seorang manusia..it is better if we do something that can give us benefit..daripada buat benda yang sia-sia..beratur panjang sekadar nak dapatkan autograf..

lepas tu,dua tiga hari..buang..tak pun,terbang dek angin..tak pun,bagi kat adik.."decorate"autograf tu..

Sendiri mau ingat la!

ZM: Pernah sign autograf untuk diri sendiri time isi borang =)

0 530 Pendapat:

 
;